Färdig med hybrider för denna gång!

YES! Jag har en flashvärld. Den är min egen, den rör lite på sig och framförallt är den sen 10 minuter tillbaka så pass klar att den går att lämna in. Lättnad! Söta systrarna landade igår kväll och jag har lite dåligt samvete för att jag måste plugga en del när de är här. Fast de är hårdare än jag vad gäller studierna, efter en sväng runt stan idag (kombinerad guidning/fototur för personliga projektet) tittade vi i ett par affärer men sen skickade de hem mig för att plugga. Fick inte ens följa med in på Primark..... Men det gav ju också resultat! Hade jag inte kunnat tro, att flashvärlden skulle vara i stort sett klar FLERA dagar innan deadline. Jaja, har ju lite annat att pyssla med nu förstås dock... Allt som kan bockas av är dock bra! Vill passa på att tacka Alida för hjälp i Flash, hon är en riktig klippa hon! Nu väntar sängen (ok, soffan just i natt)......................

Kommentarer
Postat av: anna

Va?! Inte ens Primark?? Duktiga systrar! ;D

2008-12-06 @ 10:17:28
URL: http://blogg.filipsdotter.se
Postat av: Linus på linjen

Blev du klar 3 dagar innan deadline med ditt skolarbete??? Du har verkligen utvecklats under din tid i Skottland. Det ska bli spännande att träffa dig igen i julhegen! Kramar från L.

2008-12-06 @ 13:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0