Mot Högländerna!

Efter två intensiva skoldagar med övningar i olika teckningstekniker och genomgång av höstens stora projekt i Digital Media (vi ska bygga upp en egen fantasivärld i flash!) så ska vi nu utforska landet vi lever i. Närmare bestämt de norra och västra delarna som kallas Högländerna och Öarna. Det är där vi hoppas hitta "vykorts-Skottland" :) Förhoppningsvis kommer vi även sova på ett spökslott... Vi sticker om 1,5 timme så jag ska nog ta tag i packningen nu. Berättar om resan efter helgen. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Oh, låter skit roligt :D

2008-10-03 @ 09:16:19
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: Karin

berätta, berätta, berätta!!! Vykortsbilderna vill jag oxå se.

puss

2008-10-06 @ 09:55:24
Postat av: Linus på linjen

Jag hoppas att ni fick en intressant helg. Kul att ni passar på att se er om innan hösten är här på allvar. Inspirationen kommer säkert att flöda när ni återvänder till skolan. Jag ser fram emot ett besök i november och hoppas på kunnig guidning!

Kram L.

2008-10-06 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0